Gestió i promoció de propietats d'ús turístic i lloguer de vacances.

Preguntes freqüents (FAQ) lloguer turístic / vacacional

Qui som?

Home Sitges és una empresa de serveis immobiliaris amb un departament especialitzat en la gestió d'apartaments turístics amb anys d'experiència.
Gestionem exclusius habitatges ben situats i totalment equipats fins a l'últim detall per satisfer les necessitats dels nostres clients.
Home Sitges ofereix una bona relació qualitat preu, serietat i compromís.
Treballar amb nosaltres és ràpid i senzill.

Avantatges de llogar el seu pis de vacances amb nosaltres:

Per estades curtes:

Preu per persona i nit més econòmic que un hotel.
Els nostres pisos disposen de més espai que una habitació d'hotel i més capacitat de persones.
Cuines àmplies i totalment equipades garantint la seva comoditat i estalvi.
Els apartaments disposen de serveis complerts.
Oferim propietats àmplies per gaudir en parella, amics o família.

Per estades llargues:

Ideal per a viatgers amb trasllat a noves zones, per mudança o obres a casa, programes de postgrau, etc o simplement si busca un allotjament confortable per a una llarga temporada. Tenim ofertes especials.
Apartaments totalment moblats y equipats amb cuina incloent tots els electrodomèstics possibles.
Mantingui la seva família sota un mateix sostre amb comoditat i mantenint el seu estil de vida i la rutina diària.
També oferim una àmplia gamma de serveis addicionals , com servei de neteja setmanal , servei al client 24 hores , connexió wifi i altres serveis .

Serveis:

Apartaments espaiosos i totalment equipats.
Atenció al client 12 hores + 12 hores per urgències, de dilluns a diumenge, check in presencial.
Set complet de roba de llit per cada lloguer.
Banys amb dutxa i / o banyera, assecador de cabell, etc.
Neteja completa d'apartament i bugaderia de roba de llit a l'arribada, abans del check - in del client i setmanalment ( servei extra ).
Set complet d'àudio disponible en tots els apartaments ( TV de pantalla plana, reproductor de CD, ràdio, DVD ) .
Internet.
Informació vària sobre esdeveniments culturals , esportius , entreteniment i activitats , pel nostre personal d'oficina .
Informació i recomanació sobre oci a la zona.
Reserva de taxis , transfers a l'aeroport , cotxes lloguer.

FAQ més freqüents en els nostres clients

Com reservo l'apartament a la web?
Al lateral dret de la nostra web trobarà el motor de cerca o en la part superior diferents pestanyes per seleccionar la propietat que més li agradi. Un cop seleccionada només haurà d'omplir els camps de contacte i el nostre equip de reserves es posarà en contacte amb vostè.

Quan rebré la confirmació de la reserva?
Un cop emplenades totes les dades necessàries li farem arribar per correu electrònic una confirmació de la reserva detallada de la seva estada i preus, així com l'import de la reserva i el compte bancari per realitzar-la. Un cop realitzada li enviarem un booking amb tots els passos a seguir a la seva arribada.

A quanta distància està l'apartament de l'aeroport de Barcelona?
L'aeroport de Barcelona es troba a uns 25 Km de Sitges. Recordi que pot contractar el nostre servei de taxi ( fins i tot per a grups ) per als trasllats.
Hi ha servei d'autobús, tren i taxi fins a Sitges.

On recullo les claus de l'apartament?
Quedarem amb vostè a l'apartament i li lliurarem les claus personalment ja que té el servei de Check in contractat. Recordeu, ÉS MOLT IMPORTANT, trucar a la persona de contacte 1h abans de l'arribada perquè els atengui.

Hi ha llençols i tovalloles disponibles a l'apartament?
Sí, hi haurà llençols i tovalloles per als hostes, tot estarà a punt a la seva arribada.
Recordeu que hem preparat per al nombre de persones que ens ha detallat en la reserva, si hi ha modificacions haurà de notificar amb antelació.

A quina hora es pot accedir a l'apartament i quan cal deixar-ho?
El check - in és a partir de les 16:00 fins a les 20:00.
A partir d'aquesta hora es carregarà un sobre cost .
El check - out és abans de les 11:00 h.
La fiança es retornarà automàticament un cop s'hagi comprovat el perfecte estat de l'apartament no abans de 48 hores .
Les claus de l'apartament s'han de deixar a la taula del menjador , s'ha de portar les escombraries i recollir els llençols i tovalloles i deixar en un bany .

Com es paga el lloguer ?
En el booking que enviem li detallarem els imports pendents i si ha contractat serveis extra. Es pot pagar mitjançant transferència bancària 24h abans de l'arribada, targeta de crèdit i efectiu .

Cal pagar alguna fiança?
Cal pagar una fiança depenent de la propietat en arribar. La fiança es tornarà 48h després del check out, quan es comprovi que no hi ha hagut cap desperfecte a l'apartament i aquest recollit en condicions .

Hi ha alguns costos extres?
L'import total del booking inclou tots els serveis ( neteja , subministraments ... ) i impostos inclosa la taxa turística . Hi ha un suplement de 20 euros per a les entrades a partir de les 20.00 hores , 30 euros per entrades a partir de les 22:00 h i 50 Euros per després de les 23:00 h . Trobareu més informació a LES CONDICIONS GENERALS .

Com puc cancel · lar una reserva?
Totes les cancel · lacions han de ser realitzades per correu electrònic. La nostra política respecte a les devolucions els trobarà a les: CONDICIONS GENERALS .

On es troba i com puc contactar amb Home Sitges ?
Té la direcció al peu d'aquesta web.
Horari d'oficina de dilluns a divendres de 9:00 h a 13:00 h i de 15:00 a 19:00 h.

ABANS DE SOL · LICITAR QUALSEVOL DELS SERVEIS OFERTS PER HOME SITGES , LI RECOMANEM LLEGIR ATENTAMENT LES CONDICIONS GENERALS D'ÚS .
Per a qualsevol dubte , contacti amb nosaltres .

CONDICIONS GENERALS

RESERVES:
Un cop faci la reserva mitjançant la nostra pàgina web o servidors contractats, ens posarem en contacte amb vostè mitjançant email o telèfon per detallar la seva reserva.

PAGAMENT DEL LLOGUER:
El pagament de l'import pendent del lloguer es realitzarà per transferència bancària 24h abans de l'arribada a l'apartament o amb targeta de crèdit (Visa o Mastercard) o en efectiu en moneda local. No es permetrà l'entrada sense haver fet efectiu el pagament.

CANVI DE DATES DE L'ESTADA:
Si el client desitja canviar les dates de la seva reserva ha de comunicar-ho a HOME SITGES per mitjà de correu electrònic. En el cas que hi hagi disponibilitat en altres dates s'efectuarà el canvi sense cap cost addicional. Si no hi ha disponibilitat en les noves dates triades pel client i aquest decidís cancel·lar la reserva, es procediria a aplicar les condicions de cancel·lació de reserva de HOME SITGES. Veure següent punt.

CANCEL·LACIONS DE LA RESERVA:
El client podrà cancel·lar sense cap cost fins a 1 mes abans de l'arribada.
Totes les cancel·lacions realitzades entre 30 i 15 dies d'antelació a la data d'arribada es carregarà el 50% de l'import de la reserva.
Totes les cancel·lacions realitzades amb menys de 15 dies d'antelació a la data d'arribada es cobrarà l'import de la reserva.
HOME SITGES si per causes de força major (incendi, inundació, robatori, avaria ...) proposarà al client si li interessa un apartament d'igual o superior categoria.
En cas de no ser d'interès per al client o no poder allotjar als clients, HOME SITGES retornarà l'import de la reserva més el 50% del seu import com indemnització en les cancel·lacions realitzades entre 30 i 15 dies d'antelació a la data de arribada i el 100% en les amb menys de 15 dies.

IDENTITAT DELS HOSTES:
El client haurà de comunicar a HOME SITGES el nombre total de persones que ocuparan l'apartament i per això solament aquestes persones podran utilitzar-lo en funció de la capacitat màxima de cada apartament. No es permetrà sobrepassar la capacitat establerta a la propietat. El client ha de facilitar el seu nom, número de telèfon, còpia de passaports i correu electrònic en fer la reserva. HOME SITGES es reserva el dret de demanar la mateixa informació sobre els altres ocupants si això fos necessari. HOME SITGES realitzarà els tràmits necessaris amb la Policia (Mossos d'Esquadra) per al seu correcte registre.

FIANÇA:
En el moment del check in es carregarà la fiança que correspongui a la propietat a la targeta de crèdit (Visa o Mastercard) o pagament en efectiu. Un cop reconfirmat que no hi ha desperfectes, l'estat de neteja és correcte, ni queixes d'altres clients, veïns serà reemborsat a la targeta o transferit mitjançant transferència bancària. HOME SITGES necessita per a aquest procés 48h.

CHECK-IN / CHECK-OUT:
El client serà rebut personalment a la propietat a la seva arribada.
El check-in serà a partir de les 16:00 hores , en el cas d'arribar amb anterioritat s'intentarà acomodar a l'apartament, depenent de la disponibilitat del mateix. Per a les entrades després de les 20.00 hores es cobrarà un suplement de 20 euros, per a després de les 22:00 hores 30 Euros i després de les 23:00 hores de 50 Euros.
El check-out es farà abans de les 11:00 del migdia. Si es desallotja l'apartament entre les 12:00 a les 15:00 hi haurà un recàrrec del 30% de la tarifa diària, si es desallotja després de les 16:00 es tornarà a carregar el 100% de la tarifa diària.

EQUIPAMENTS / SUBMINISTRAMENTS / NETEJA:
Tots els subministraments d'aigua, llum i gas estan inclosos en el preu del lloguer. El client tindrà a la seva disposició un set complet de llençols i tovalloles al costat d'un servei de neteja inicial pagat a part del lloguer. HOME SITGES posa a disposició del client un servei de neteja addicional baix cost. En cas d'estar interessats hauran d'informar al personal de HOME SITGES amb anterioritat.

IMPOSTOS:
TAXA TURÍSTICA: Totes les reserves tindran un recàrrec de 0.50 € per persona i nit a pagar a l'arribada amb un màxim de 7 nits. Menors de 15 anys estan exempts.

RESPONSABILITATS:
HOME SITGES no es fa responsable de les conseqüències que es puguin derivar de l'ús que fa el client durant la seva estada a l'apartament, inclosos danys, ferides, pèrdues per robatori, foc o activitat delictiva. En el cas que durant l'estada del client a l'apartament hi hagués una avaria aliena a un mal ús per part del client i fes impossible la seva estada en el mateix, HOME SITGES s'encarregarà d'arreglar el més aviat possible, prèvia notificació per part del client . Si per alguna raó no es pogués arreglar el problema immediatament HOME SITGES buscarà un altre apartament al client de les mateixes característiques.

COMPORTAMENT DE L'HOSTE:
El client i els seus acompanyants han de comportar-se d'una forma cívica i respectant les normes de convivència. En el cas que no es compleixin les normes generals de convivència, HOME SITGES tindrà dret d'exigir el desallotjament de l'apartament sense cap compensació.
S'hauran de respectar els horaris de descans. de 23:00 hores a 08:00 hores / 10:00 hores els caps de setmana i festius.
S'hauran de respectar els horaris d'ús de la piscina de cada propietat.
S'haurà de fer ús responsable de les piscines, els nens han d'estar vigilats en tot moment.
No es permet topless a les zones comunitàries.
No es permeten festes nocturnes.
Si té mascotes, consulteu-nos que propietats estan permeses. Home Sitges és una empresa amiga de les mascotes.
En cas d'incompliment d'aquestes normes i rebre queixes per part dels veïns a Home Sitges és raó suficient per finalitzar el contracte de lloguer turístic.